Kde o nás psala média?

Flow Media zajistí online židlím od LD Seating

Výrobce kancelářských židlí LD Seating, rodinný vorbce s moravských Boskovic, existující od roku 1993, si pro realizaci svých plánů v digitální oblasti vybral agenturu Flow Media Jakuba Rože a Davida Dostala, která pokrývá všechny segmenty online marketingu. Agentura se bude novému klientovi starat především o obsáhlejší komunikaci na sociálních sítích.

Mediář |

Jakub Rož - Show Jana Krause

Show Jana Krause |

Ondrášovka oslovila Flow Media, chystá kampaň

Digitální agentura Flow Media se stala partnerem pro digitální aktivity producenta minerální vody Ondrášovka. Plánuje totiž komunikační kampaň zaměřenou na oslovení mladší cílové skupiny. Ta bude zahrnovat komunikaci na sociálních sítích podpořenou placenou inzercí. „Společně jsme vytvořili nové Já Ondrášovky,“ tvrdí Jakub Rož, chief executive officer agentury Flow Media.

Mediář |

Reward slibuje z Instagramu okamžité peníze od inzerentů

Dostávat jako influencer na Instagramu zaplaceno od inzerentů za publikování propagačních příspěvků, to slibuje zprostředkovat nová aplikace Reward od firmy Reward Media Jakuba Rože a Davida Dostala. Cílem je právě zjednodušit propojení značek s vlivnými uživateli Instagramu.

Mediář |

Jakub Rož a Libor Hoření – Jak jsme řídili firmy z lavice, když se třídní nedívala

Lidé z praxe |

„Fast food influencer marketingu.“ Reward automatizuje reklamu na Instagramu

Aplikace Reward nabízí značkám rychlé spojení s vlivnými účty na Instagramu a ty snadněji zapojuje do kampaní, aniž by se musely obě strany osobně setkat nebo spolu komunikovat. Reward nabízí možnost zveřejnění vzorových fotek a sám vypočítává i odměnu. Od svého spuštění na začátku ledna zpracovala přibližně tucet kampaní.

Mediář |

Milionáři jsou i mezi "millennials". Tady jsou tři mladí a úspěšní Češi

Jedenadvacetiletého Jakuba Rože nebavilo do školy nosit sešity a učebnice. Přišel na to, že to jde dělat jinak. A tak si vytvořil vlastní aplikaci na zapisování poznámek. Tu poté poskytl svým spolužákům, pak studentům z vedlejší třídy, z vedlejší školy, až vznikla konečná podoba aplikace Školnísešit.cz.

Hospodářské noviny |

Mládí nad zlato. 22letý úspěšný byznysmen radí, jak zlomit nedůvěru investorů

Rozjet byznys ze školní lavice už není nic výjimečného – náctiletých startupistů, kteří se snaží prorazit nejen v Česku, ale rovnou v Sillicon Valley, je dnes čím dál víc. Ne vždy si ale vystačí s geniálním nápadem a nadšením. Zvlášť, když mají přesvědčit investory o tom, že rozhodnutí svěřit peníze člověku s nulovou zkušeností se jim stonásobně vrátí. Dvaadvacetiletému Jakubu Roži se to povedlo. V šestnácti letech vymyslel službu Školní sešit, která funguje jako systém pro ukládání školních zápisků na internet.

Forbes |

Business leaders - 3. Jakub Rož, skolnisesit.cz

Jakub Rož, zakladatel Flow Media a webu www.skolnisesit.cz. Jak se Jakubovi podařilo najít díru na trhu a uspět se svým nápadem na trhu?

FCTV |

Novinka v českém školství - do lavic míří elektronický sešit

Moderní technologie mění od základu české školství. Jednou z věcí, které procházejí zásadní změnou, jsou obyčejné sešity. Na výzvu učitele, aby si je připravili, žáci vytáhnou z tašky přenosný počítač, ve kterém mají sešit elektronický. Novinku vymyslel šestnáctiletý student Jakub Rož a za svoji internetovou aplikaci získal i cenu na letošní soutěži Junior Internet.

Česká televize |

Přes celkový úbytek středoškoláků zájem o obor IT roste

O tom, že chtějí být budoucím „ajťákem“, se letos rozhodlo podle odhadu zástupců Soukromé střední školy výpočetní techniky v Praze (SSŠVT) více než 4000 studentů, což je zhruba o stovku více než loni. Vede je k tomu nejen touha pracovat v IT oboru, pokračovat ve studiu na vysoké škole a vydělávat nadprůměrné částky, ale mnohdy i nastartování vlastního podnikání ihned po škole.

Novinky.cz |

Jakub Rož, nový šéf StartupYardu a pitche Wayra výkvětu

Jakub Rož už trochu vyrostl a z malého kluka se stal podnikatel, který kromě školního sešitu otvírá i jiná velká témata. Momentálně je zamontovaný i v agentuře Flow Media, se kterou něco chystá. Moc detailů ale neprozradil.

Tyinternety.cz |

Jakub Rož: ŠkolníSešit.cz míří s investorem v zádech do světa

Rozhovor se sedmnáctiletým zakladatelem Školního sešitu. Projekt, který vznikl z osobní potřeby studenta, míří do světa vyzkoušet, zda bude potřebný i tam. A jak na to půjde?

Lupa.cz |

Jakub Rož o start-upech, globálním byznysu a začátcích v podnikání

Rozhovor s Jakubem Rožem je pro mne osobně v mnoha ohledech výjimečný. Proč? Byl to totiž úplně první rozhovor, který jsme natočili. Měl jsem obrovskou trému a k tomu mi nebylo vůbec dobře. Netušil jsem, zda mi natáčení rozhovorů se skutečným hostem půjde, nebo zda to nepokazím. Byly to pro mne obrovské zkušenosti, které jsme zužitkovali i při dalších natáčeních.

Mladý podnikatel |

Jak vybudovat úspěšnou firmu než vám bude 25 let

Klub investorů |

Budějovický business kotel

1. Budějovický business kotel se konal dne 5.5.2014 za účelem networkingového setkání start-upů, investorů a podnikatelů. Ve druhém bloku se představili startupisté – Jakub Rož a Irena a Václav Kalkušovi.

JCI |

České startupy dobývají svět - mySchoolNotebook

Jakub prozradí, jaké byli začátky projektu školnísešit.cz. Představí nejen úspěchy, ale také chyby jeho projektu.

Business IT Club |

Byznys od 16 let. Mladí ajťáci vydělávají miliony

„První s. r. o. jsem zakládal v 16 letech a bylo psané na mého strejdu. Jinak v účetnictví a podobných věcech jsem se už ze začátku docela pohyboval, ale měl jsem externí účetní, která za mě všechno řešila,“ popisuje své podnikatelské začátky dnes 20letý Jakub Rož, který stojí za projektem skolnisesit.cz. Aplikace, kterou dnes využívá víc než 250 000 studentů z celého světa, si všimnul i švýcarský investor a Jakubovi zaplatil za 15% podíl několik milionů korun.